Monday, May 27, 2013

RAWAT KULIT DENGAN SET D KECANTIKAN KULIT SHAKLEE



Vitamin E 


Terkenal sebagai vitamin awet muda. Ia juga dikatakan melambatkan proses penuaan. Selain itu vitamin E juga dikatakan membantu keseimbangan hormon dan mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Vitamin E juga membantu mengurangkan kesan kulit jeragat selain pengambilan beta carotene. Vitamin E sangat membantu bagi mereka yang mempunyai masalah kulit yang berminyak.

Vitamin C 


Memberikan kolagen supaya kulit lebih kenyal. kekurangan kolagen dalam tubuh membuatkan anda mudah lebam dan kering serta bersisik. Kolagen yg cukup menjadikan kulit anda lebih bersinar dan gebu. Selain itu juga Vitamin C ini mampu mencerahkan kulit anda secara semulajadi dan sekata.

B-Complex

Mengandungi B2 iaitu Riboflavin yang dikenali sebagai beauty vitamin. Bagus untuk kulit berminyak, whiteheads, blackheads, parut dan kulit kering. Mengatasi kelesuan, stress yang juga penyumbang kepada kulit bermasalah.

ADD ON :

Untuk mendapatkan kesan yang lebih cepat dan kulit berseri-seri,disarankan agar vitamin ini diambil bersama :

ENERGIZING SOY PROTIEN (ESP) 
" Ramai yang mengelak dari mencuba minuman ESP, dan lebih gemar untuk mengambil vitamin di dalam bentuk tablet atau kapsul sahaja. Namun, tahukah anda bahawa kita sendiri terdiri daripada sel? Dan, untuk mendapatkan kulit muka yang cantik kita perlukan sel-sel baru yang sihat, di mana protein merupakan makanan asas kepada sel.

Parut jerawat di muka lambat hilang adalah salah satu tanda anda mempunyai sel yang ‘kurang sihat’ di mana memerlukan masa yang lama untuk menggantikan ‘sel mati’ dengan sel sihat yang baru."
Jom baca testimoni pengguna yang in  ❤ dan BERJAYA dengan SET KECANTIKAN KULIT SHAKLEE :









 


 

  • badan semakin kurus dan slim kerana ESP membuatkan kenyang untuk jangka waktu yang lama
  • kulit semakin cerah
  • tone kulit semakin sekata
  • parut jerawat hilang
  • tak perlu makeup tebal dah, sapu compact powder je
  • semakin cun
  • seperti anak dara walaupun anak dah nak masuk 2 dah

 NAK CANTIK MACAM DATIN NORJUMA???

"Less is more, tak perlu mekap lebih-lebih. Saya dididik sedari kecil sentiasa mengambil supplemen seperti vitamin B-Complex selepas bersarapan pagi. Juma turut mengakui bahawa pengambilan air suam sekurang-kurangnya 2 liter sehari adalah amalan wajibnya bagi menjamin kesihatan badan dan agar kulit tidak menjadi kering"

 NAK CANTIK MACAM NEELOFA???


"Saya takut jika wajah menjadi gelap, kerana itu saya mengambil Vitamin C sebagai makanan tambahan untuk kesihatan kulit" - Neelofa


credit 

sila klik pada ikon dibawah bagi mendapatkan
SET KULIT SHAKLEE



Ada sebarang pertanyaan? Ingin tahu lebih lanjut mengenai SET KECANTIKAN KULIT SHAKLEE yang sesuai dengan budget dan kehendak anda, sila hubungi saya.

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor

NASIR/SYAHIRAH
ID No. 909042 
SMS/WhatsApp : 012-3903309/017-3047554


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Continue Reading

SET KURUS SHAKLEE BERKESAN!


 Terdapat 3 SET KURUS SHAKLEE :


1. SET KURUS 1 :Semua DEWASA kecuali ibu mengandung dan ibu menyusu.
SANGAT BERKESAN!

2. SET KURUS 2 :Semua DEWASA dan IBU MENYUSU.BERKESAN MENURUNKAN BERAT BADAN dan MEMBANTU MEMBANYAKKAN SUSU IBU

3.  SET BAJET :Semua DEWASA yang bajet kecuali IBU MENYUSU.
Jom tengok yang mana yang sesuai untuk anda.

1. SET KURUS 1


SESUAI UNTUK :

Semua DEWASA kecuali ibu mengandung dan ibu menyusu.
SANGAT BERKESAN!



  • Cinch Shake - didatangkan dalam perasa coklat, vanilla dan café latte. Protein soya membantu rasa kenyang, meningkatkan metabolisma badan serta mengandungi Leucine untuk membantu mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan, supaya badan anda tak menggeleber setelah berat badan turun nanti.Info selanjutnya mengenai CINCH.
  • Omega Guard - membantu proses memecahkan lemak dan membantu mengawal selera makan.Info selanjutnya mengenai OMEGA GUARD.
  • Herblax - kombinasi dari tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional membantu masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat. Diperlukan untuk detox iaitu untuk membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru la badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.  Info selanjutnya mengenai HERBLAX.
 



2. SET KURUS 2


SESUAI UNTUK :

Semua DEWASA dan IBU MENYUSU.
BERKESAN MENURUNKAN BERAT BADAN dan MEMBANTU MEMBANYAKKAN SUSU IBU

  • ESP (Energizing Soy Protien) - sumber protein, mempunyai Indeks Glisemik yang rendah yang membantu dalam proses mengurangkan berat badan. Bagi ibu menyusu,ESP membantu memekatkan susu dan membanyakkan susu ibu..Info selanjutnya mengenai ESP.
  • Omega Guard - membantu proses memecahkan lemak dan membantu mengawal selera makan. Bagi ibu menyusu,DHA dan EPA di dalam OMEGA dapat membantu perkembangan minda bayi dengan baik.Info selanjutnya mengenai OMEGA GUARD.
  • Alfafa -  bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak dan toxin yang sudah dipecahkan oleh Omega. Alfafa juga bagus untuk wanita kerana ianya bertindak sebagai kacip fatimah moden. Bagi ibu menyusu, Alfafa membantu meransang pengeluaran susu ibu..Info selanjutnya mengenai ALFAFA. 



3. SET BAJET
 

SESUAI UNTUK :

Semua DEWASA yang bajet kecuali IBU MENYUSU. Mengambil masa untuk turun berat badan.

  • Lecithin - diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna, pemanis atau pengawet. Membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh. Info selanjutnya mengenai LECITHIN.
Herblax - kombinasi dari tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional membantu masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat. Diperlukan untuk detox iaitu untuk membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru la badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.  Info selanjutnya mengenai HERBLAX. 

Jom baca testimoni pengguna yang in  ❤ dan BERJAYA dengan SET KURUS SHAKLEE :












 
Ada sebarang pertanyaan? Ingin tahu lebih lanjut mengenai SET KURUS yang sesuai dengan budget dan kehendak anda, sila hubungi saya.

klik ikon dibawah bagi mendapatkan
SET KURUS SHAKLEE




I'm Your SHAKLEE Independant Distributor

NASIR/SYAHIRAH
ID No. 909042 
SMS/WhatsApp : 012-3903309/017-3047554

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit
Continue Reading

Saturday, May 25, 2013

MEALSHAKE : UNTUK ANAK YANG PICKY EATER


Ibu mana yang tak risau bila anak-anak kerap sakit, makan pun 2 atau 3 suap jer, sayur dan buah tak nak makan, asyik sembelit sampai pedih-pedih bila nak cuci, masalah eczema atau ada asthma sehingga membataskan pergerakannya.




Jom baca fakta menarik tentang Mealshake:

  • Nutrien yang lengkap - Memberikan 24 jenis vitamin A-Z yang penting, mineral dan mineral yang dikesan. Kekurangan mineral surih akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi lesitin soya yang bertindak secara sinergi dengan vitamin larut lemak. Bekalan nutrien utama untuk sel-sel - Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam pembentukan kulit, kuku, rambut, organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
  • Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar. 
  •  Anti-oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang komponen anti-oksida untuk anti-penuaan.
  • Memulihkan kulit- Mengandungi besi vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel-sel darah merah yang sihat, sekali gus memperbaiki kulit. 
  • Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk mengeluarkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
  • Rasa yang sedap untuk tua dan muda - minuman yang sedap dengan fruktosa semulajadi ; mempercepat pengisian semula nutrien yang perlu untuk badan; tidak mengandungi pewarna tiruan dan gula tiruan. 




Jom baca testimoni pengguna yang in  ❤ dengan MEALSHAKE SHAKLEE:





sila klik ikon dibawah bagi mendapatkan
MEALSHAKE SHAKLEE


I'm Your SHAKLEE Independant Distributor

NASIR/SYAHIRAH
ID No. 909042 
SMS/WhatsApp : 012-3903309/017-3047554

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


 
Continue Reading

VITAMIN E


Vitamin E telah terbukti berkesan untuk mengurangkan parut jerawat serta parut-parut lain. Ini kerana Vitamin E mengandungi antioksidan yang tinggi. Ciri ini membantu untuk menggalakkan penyembuhan kulit dan apabila disapu, parut dapat dikurangkan atau dihapuskan. Pastikan anda memilih kepekatan yang tinggi sekurang-kurangnya 400 i.u dan dalam bentuk kapsul, kerana ianya lebih mudah digunakan. Anda hanya perlu mengambil jarum dan cucuk kapsul itu, picitkan sedikit Vitamin E ke jari dan sapu ke kawasan parut.

Tahukah anda Vitamin E Shaklee mengandungi silenium manakala kebanyakan Vitamin E di pasaran dijual berasingan dengan silenium. Pengambilan Vitamin E perlulah lengkap dengan Selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum kerana tanpa Selenium, ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

Antara kelebihan Vitamin E ialah :


  • Memperbaiki parut - Dengan membaiki pembekalan oksigen dan asid Nukleik, Vitamin E menyembuhkan parut, tompok dan kesan pada kulit. 
  • Anti penuaan - Kesan antioksidan dan Vitamin E menghalang proses penuaan sel dan memperbaiki pembekalan oksigen, memberi anda lebih ketahanan. Awet muda la tu:
  • Baik untuk jantung - Mengembangkan pembuluh darah dan mencegah pengerasan arteri, keadaan begini biasanya dikaitkan dengan umur tua dan kerosakan jantung. Menghalang pembentukan darah beku. 
  • Anti-Oksidan yang kuat - Berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang dan melambatkan pertumbuhan tumor, dan memperbaiki masalah penglihatan.
  • Mempertingkatan kemampuan reproduktif

Vitamin E merupakan antioksidan yang powerful dan tidak dapat dihasilkan oleh badan. Ia bertindak meneutralkan radikal bebas serta mencegah proses penuaan daripada berlaku. Kajian menunjukkan pengambilan vitamin E untuk jangka panjang akan dapat mengurangkan "sunburn" akibat dedahan kepada sinaran UVB. Oppss, jangan salah sangka yang anda akan selamat daripada dibakar matahari dengan mengambil vitamin E atau lotion mengandungi Vitamin E. Cuma ianya akan membantu untuk mendapatkan kulit yang sihat jika mengambil vitamin antioksidan secukupnya

Ia juga membantu mengurangkan parut, meningkatkan ketahanan sel kulit, mengelakkan tisu teroksida menyebabkan kulit lebih gebu. Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Selain menghilangkan parut dan jeragat, ia juga membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.




Amalkan secara konsisten dan ambil dos mengikut saranan. 400iu sehari Vitamin E memberi pelbagai kesan positif terhadap anda. 

Terkenal sebagai vitamin awet muda. Ia juga dikatakan melambatkan proses penuaan. Selain itu vitamin E juga dikatakan membantu keseimbangan hormon dan mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Vitamin E juga membantu mengurangkan kesan kulit jeragat selain pengambilan beta carotene. Vitamin E sangat membantu bagi mereka yang mempunyai masalah kulit yang berminyak.

Jom baca testimoni pengguna yang in  ❤ dengan VITAMIN E :


 





klik ikon dibawah bagi mendapatkan
VITAMIN E COMPLEX SHAKLEE


I'm Your SHAKLEE Independant Distributor

NASIR/SYAHIRAH
ID No. 909042 
SMS/WhatsApp : 012-3903309/017-3047554

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


 
Continue Reading

VITALEA SHAKLEE

Multivitamin pilihan saya, apa lagi kalau bukan Vitalea dari Shaklee kerana ia adalah Multivitamin TERBAIK!

Multivitamin penting untuk tubuh

Perlu diketahui bahawa seiring dengan peningkatan usia, keperluan nutrien juga turut berubah. Kajian menunjukkan bahawa walau pun individu tersebut mengamalkan pemakanan sihat penuh dengan vitamin dan mineral, keperluan tersebut tidak mampu menampung keperluan tubuh terutama sekali di dalam kesibukan dan keadaan individu itu sendiri. Maka multivitamin harian memainkan fungsinya dengan memberikan pelbagai manfaat kepada tubuh.

Secara umum, suplemen multivitamin dapat membantu dari segi:

  • Menjaga kesihatan jantung.
  • Meningkatkan tahap tenaga
  • Meningkatkan sistem imun tubuh
  • Menguatkan tulang
  • Kesihatan mata dan penglihatan
  • Menjaga kualiti kulit sihat
Zat pemakanan memainkan peranan penting dalam meningkatkan mutu kesihatan. Selain menampung kekurangan vitamin pada tubuh, bahan tambahan ini juga bertindak sebagai merawat penyakit yang berkaitan dengan kekurangan vitamin dan mineral.

Antara indivitu yang digalakkan mengambil multivitamin ialah
  • Wanita hamil dan menyusu anak
  • Pengamal diet yoyo
  • Perokok
  • Pengamal vegetarian
  • Pemnium alkohol yang kerap
  • Pesakit yang perlu mengikuti jadual pemakanan yang khusus.
  • Warga tua yang tidak boleh menyerap vitamin B12.
  • Golongan yang kerap memakan makanan yang dimasak panas. Hal ini kerana vitamin hilang dalam proses memasak.
Sebutir suplemen multivitamin setiap hari mampu memenuhi kekurangan zat pada tubuh. Malah, ini juga merupakan kaedah yang paling berkesan dalam menggalakkan pengambilan mikronutrien. Perlu diketahui ketika meninjau untuk membeli multivitamin, anda disarankan untuk memberi tumpuan kepada gabungan vitamin dan mineral yang ada, bukan amaun bagi setiap kandungan mineral dan vitamin. Rujuklah kepada ahli farmasi yang bertauliah untuk mendapatkan informasi tentang multivitamin yang perlu diambil oleh anda.
Ketahuilah suplemen multivitamin yang baik seharusnya mempunyai gabungan zat pemakanan yang seimbang dan memenuhi keperluan vitamin dan mineral teras. Hanya dengan cara itu, barulah tubuh memperoleh semua kebaikannya.

Vitalea Shaklee adalah multivitamin dan multimineral yang pertama dicipta di dunia. Asal namanya ialah Vitalize-Mineral dan disingkatkan kepada vitamin, dan perkataan vitamin digunakan hingga kini.VitaLea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstak dari sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting seperti yang disarankan oleh RDA.

Tablet VitaLea disaluti dengan spirulina, adalah tablet vitamin yang paling pantas terlarut dalam air. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan pantas oleh usus kecil.

Ujian klinikal membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. VitaLea telah dipilih oleh Center for Science di USA sebagai THE BEST MULTI VITAMIN.

Kebaikan Vitalea Shaklee
  • Memberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, membantu memori dan fokus
  • Pelengkap nutrisi akibat pengamalan diet yang tak seimbang
  • Keupayaan sistem proaktif bagi remaa yang sedang membesar
  • Membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan
  • Menyediakan asas nutrisi untuk sel-sel serta menjaga kesihatan tiroid
  • Melindungi fungsi jantung, buah pinggang dan hati
  • Tiada pewarna, pemanis atau pengawet tambahan

klik ikon di bawah bagi mendapatkan
VITALEA SHAKLEE


I'm Your SHAKLEE Independant Distributor

NASIR/SYAHIRAH
ID No. 909042 
SMS/WhatsApp : 012-3903309/017-3047554

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit



 
Continue Reading

HERBLAX SHAKLEE



Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebeum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.

Mari kita mengenali Herb Lax dengan lebih dekat. Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi:


  • alfalfa leaves
  • senna leaves
  • anise seed
  • blue malva flower
  • buckhorn bark
  • licorice root
  • rhubarb root
  • fennel seed
  • culver’s root.

Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

Ia tergolong dalam kategori julab yang lembut dan sesuai untuk kegunaan sekali sekala bagi meyingkirkan toksin dari usus.

Ia juga membantu usus kita lebih aktif untuk gerakan peristalsis.Peristalsis adalah pergerakan kembang kuncup otot secara beritma untuk menolak makanan sepanjang salur pencernaan. Gerakan peristalsis yang baik membantu proses perkumuhan kita berjalan dengan lebih lancar.

Kebaikan Herb Lax


  • pembersihan najis yang tersekat
  • meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
  • membantu masalah sembelit
  • tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi
  • mengempiskan perut
  • ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebaai minuman teh herba.

Siapakah yang perlu amalkan Herb Lax ? 


  • pengamal tegar ubat tahan sakit.
  • mereka yang ada masalah pembuangan, perkumuhan kurang lancar dan sembelit 
  • mereka yang banyak jerawat
  • pesakit gout
  • mereka yang ingin membersihkan usus terutama sekali mereka yang baru berjinak2 dengan suplemen

Mari kita baca testimoni di bawah

"Detox, Masalah sembelit, Perut Meragam..."


Sebenarnya sebelum saya mengenali shaklee saya seorang yang sangat sukar untuk membuang air besar. Adakalanya dua tiga hari baru saya membuang. Kesannya muka saya berjerawat termasuklah jerawat batu yang sangat besar, berkudis, senang demam dan migrain yang teruk. Setelah mengenali Shaklee saya mengambil beberapa supplement untuk membuang toksin iaitu Herb-lax untuk mencuci usus dan menyingkirkan semua toksin. Alhamdulillah memang berkesan"








Selepas badan dah buat proses detoksifikasi, usus akan menjadi lebih bersih dan sihat. Penyerapan suplemen akan lebih cepat dan berkesan. Almaklumlah perut adalah rumah penyakit. Usus pula bolehlah dianggap sebagai bilik dalam rumah penyakit ini. Bila usus sihat, penyakit tak dapatlah nak berumahtangga di sini.Yang tinggal hanyalah rumah yang bersih dan pengambilan suplemen pasti mengindahkan lagi rumah kita ini.
Ada sebarang pertanyaan? Ingin tahu lebih lanjut mengenai HERBLAX yang sesuai dengan budget dan kehendak anda, sila hubungi saya.

klik ikon dibawah bagi mendapatkan

HERBLAX SHAKLEE



I'm Your SHAKLEE Independant Distributor

NASIR/SYAHIRAH
ID No. 909042 
SMS/WhatsApp : 012-3903309/017-3047554

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Continue Reading